Partners 2018

BRANDAD Systems

One brand, many partners, all media.

Consistent branding with marketing portals from BRANDAD Systems.

Decentralized branding is not only becoming increasingly important with increasing complexity, but also increasingly difficult. BRANDAD Systems helps companies to use their brand consistently across all channels. At the same time, the local partners gain the necessary scope for content-related adjustments – without much effort and in all conventional or digital media.

As a leading IT service provider, the company from Fürth develops and maintains highly individualized marketing portals for clients such as Audi, Allianz or the savings banks. With Brand Base, BRANDAD Systems also offers a turnkey portal that unifies, accelerates and makes the marketing support processes of agencies and SME customers fit for future challenges.

BRANDAD Systems consists of around 80 employees, more than half of whom work in the areas of software development and system support, and around one third take care of customer and partner support. Founded in 1999, the owner-managed company has a stable economic base and steady growth.

brandad-systems.de

BrandTrust

BrandTrust is the leading management consultancy for effective brands in German-speaking countries. In eleven focus industries, the consulting teams support the market-leading customers in the development and implementation of regional and global brand strategies with the aim of systematically and future-orientedly increasing the profitability and growth of their brands. Many of the clients include Fortune 500, DAX 30, M-DAX, ATX and SMI companies in Germany, Austria, Switzerland and northern Italy. BrandTrust operates worldwide and has offices in Nuremberg, Zurich, Vienna and Ljubljana.

brand-trust.de

fischerAppelt

Unsere Kunden ins Gespräch zu bringen, ist seit 30 Jahren unser Antrieb. Als führende Agenturgruppe für Public Relations, digitales Marketing und Bewegtbild prägen wir relevante Inhalte und herausragende Ideen für Marken, Medien und die Politik. Wir produzieren Gesprächsstoff, der Menschen bewegt. Bei uns entsteht Content zur Unterhaltung, zur Berichterstattung, zum Weitersagen, zum Wiederkommen, zur Kundenbindung und zur Mitarbeitergewinnung. Und das digital, analog, national und international. So werden aus Unternehmen und Marken relevante Gesprächspartner. Daran arbeiten wir heute mit rund 400 Mitarbeitern an sieben nationalen und internationalen Standorten.

fischerappelt.com

salegro

Sie bieten Ihren Kunden erklärungsbedürftige Produkte oder Dienstleistungen im B to B an?
Ausschließlich für diesen Bereich berät und trainiert die salegro GmbH Mitarbeiter und Organisationen in der dafür notwendigen Kundenkommunikation. Das Implementieren von effektiven Organisationsstrukturen für die gemeinsame Nutzung durch Marketing und Vertrieb sind unser Fokus. In der Personalentwicklung etablieren wir bei Ihren Mitarbeitern wirksame Methodenkompetenzen entlang des gesamten Vertriebsprozesses, z. B. Präsentationswerkzeuge für kundenindividuellen Produktvertrieb.

www.salegro.de